Lanzan Easy Taxi en Panamá

1
The theme does not support this video type, please try with youtube or vimeo video
Lanzan Easy Taxi en Panamá
¡Puntúa!

Easy Taxi, applying smartphone taxi service for connecting passengers with drivers, makes its launch in Panama.
It was founded in 2011 in Sao Paulo, Brazil by Tallis Gomez and already present in more than 32 countries, 180 cities and Panama is one of them since early this year.
To register, the driver must download the application on your phone and create an account with your name and number and our team as soon as possible will be in touch with them to complete registration with the relevant documents and explaining the operation of the application.

Mariana Vargas
Country Manager
Easy Taxi, SA
Calle 50, crossing with Republic of Venezuela Street, Building 23 Koroni, 2A Office, Bella Vista.
Phone: 225 9636/225 9793
Email: info@easytaxi.com.pa
www.easytaxi.com.pa

Easy Taxi, la aplicación de servicio de taxi para smartphone que conecta a los pasajeros con los conductores, hace su lanzamiento en Panamá.
Fue fundada en el año 2011, en Sao Paulo, Brasil por Tallis Gómez y ya se encuentra presente en más de 32 países, en 180 ciudades y Panamá es una de ellas desde principios de este año.
Para registrarse, el conductor debe descargar la aplicación en su celular y crear una cuenta con su nombre y teléfono y nuestro equipo a la brevedad posible se pondrá en contacto con ellos para terminar el registro con la documentación solicitada y explicando el funcionamiento de la aplicación.

Mariana Vargas
Country Manager
Easy Taxi, S.A.
Calle 50, cruce con Calle República de Venezuela, Edificio Koroní 23, Oficina 2A, Bella Vista.
Teléfono: 225 9636 / 225 9793
Correo electrónico: info@easytaxi.com.pa
www.easytaxi.com.pa

About author

1 comment

Post a new comment

Nuevo LG G2

LG presenta su dispositivo insignia en la categoría de Smartphone, el LG G2, que ejemplifica el objetivo de LG de traer más innovaciones centradas en ...